Нещодавно з Харківської філії Національного науково-дослідного реставраційного центру України до Лебединського міського художнього музею повернулися після реставрації вісім графічних творів, серед яких роботи Василя Кричевського (1873–1952) «Хати на околиці села» (1945), «Церковні ворота с. Добротів. Галичина» (1945), «Перевіз. Полтавщина» (1945), «Річка Псло» (1946), «Венеція» (1945), робота Коріна «Дама в криноліні» (ХІХ століття) та дві пастельні роботи Олексія Красовського (1884–?) «Ранок» та «День» (поч. ХХ ст.).
Корін «Дама в криноліні» (ХІХ століття). До реставрації.
Корін «Дама в криноліні» (ХІХ століття). Після реставрації.
Значне місце в колекції Лебединського міського художнього музею займають пастельні твори Олексія Красовського, роботу над двома з яких «Ранок» та «День» (поч. ХХ ст.) вже завершено. Роботи відносно великого розміру, мали значну деформацію основи, розриви, осипання шару пастелі. Складність у проведенні консерваційно-реставраційних заходів викликало те, що папір основи по краях був приклеєний до картону, і це з’єднання неможливо демонтувати. Художнику-реставратору довелося вдатися до нестандартних прийомів та докласти неабияких зусиль для досягнення результату
Олексій Красовський «Ранок». До реставрації.
Олексій Красовський «Ранок». Після реставрації.
Зараз на реставрацію до Харківської філії передано ще дві пастелі Олексія Красовського – «Вечір» та «Ніч. Місяць і вершник».