МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РЕСТАВРАЦІЙНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ
КЗ ЛОР «ЛЬВІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ДЕКОРАТИВНОГО ТА
УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА ім. І. ТРУША»
ПРОГРАМА
семінару-практикуму
«МЕТОДИ РОЗШАРУВАННЯ РІЗНОЧАСОВИХ ЗОБРАЖЕНЬ
НА ТВОРАХ ОЛІЙНОГО Й ТЕМПЕРНОГО ЖИВОПИСУ»
Пам’яті Володимира Петровича Мокрія, художника-реставратора станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії, викладача КЗ ЛОР ЛКДУМ, який першим в Україні провів розшарування різночасового живопису
Місце проведення:
КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового
мистецтва ім. І. Труша»
(м. Львів, вул. Снопківська, 47)
6–8 грудня 2018 року
м. Львів
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РЕСТАВРАЦІЙНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ
КЗ ЛОР «ЛЬВІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ДЕКОРАТИВНОГО ТА
УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА ім. І. ТРУША»
ПРОГРАМА
семінару-практикуму
«МЕТОДИ РОЗШАРУВАННЯ РІЗНОЧАСОВИХ ЗОБРАЖЕНЬ
НА ТВОРАХ ОЛІЙНОГО Й ТЕМПЕРНОГО ЖИВОПИСУ»
6 ГРУДНЯ, ЧЕТВЕР
КЗ ЛОР «Львівський коледж
декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша»
(м. Львів, вул. Снопківська, 47)
0930–1000
Реєстрація учасників семінару-практикуму
1000–1030
ВІДКРИТТЯ СЕМІНАРУ-ПРАКТИКУМУ
Вступне слово
Коцовська Ольга Володимирівна,
директор КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша»
Стрєльнікова Світлана Олександрівна,
генеральний директор Національного науково-дослідного реставраційного центру України
Іванів Борис Іванович,
голова циклової комісії відділу реставрації творів живопису КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша»
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАНЯТТЯ
Модератор: Почеква Андрій Іванович, викладач КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша», аспірант Львівської національної академії мистецтв, художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії
1030–1100
ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРІВ З БАГАТОШАРОВИМ ЖИВОПИСОМ НА ПОЛОТНАХ
Антоненкова Н.О.,
старший лаборант Харківської академії дизайну та мистецтв
м. Харків
1100–1130
РОЗРОБКА ПАРАМЕТРІВ РОЗШАРУВАННЯ РІЗНОЧАСОВОГО ЖИВОПИСУ
Деригуз Н.В.,
магістрант кафедри РСМЖ Харківської академії дизайну та мистецтв
м. Харків
1130–1200
РОЗШАРУВАННЯ ТА ПЕРЕНЕСЕННЯ НА НОВУ ОСНОВУ ІКОНИ «БОГОРОДИЦЯ З ДИТЯМ» 1696 р. ІЗ СВЯТОУСПЕНСЬКОЇ УНІВСЬКОЇ ЛАВРИ
Мельник І.Ф.,
художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії Національного музею у Львові імені Андрея Шептицького
м. Львів
1200–1230
ТЕРМІНОЛОГІЯ, ЩО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ У СФЕРІ РОЗШАРУВАННЯ ТА ПЕРЕНЕСЕННЯ СТАНКОВОГО МАЛЯРСТВА
Почеква А.І.,
викладач КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша», аспірант Львівської національної академії мистецтв, художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії
м. Львів
1230–1300
МЕТОДИКА РОЗШАРУВАННЯ ТА ПЕРЕНЕСЕННЯ НА НОВУ ОСНОВУ ІКОНИ «ПІЄТА» XVIII ст. ЗІ ЗБІРКИ МОНАХІВ СТУДИТІВ
Почеква А.І.,
викладач КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша», аспірант Львівської національної академії мистецтв, художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії
м. Львів
1300–1400
Перерва
ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ
1400–1630
ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ З РОЗШАРУВАННЯ ЖИВОПИСУ ТА ПЕРЕНЕСЕННЯ НА НОВУ ОСНОВУ
Почеква А.І.,
викладач КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша», аспірант Львівської національної академії мистецтв, художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії
м. Львів
7 ГРУДНЯ, П’ЯТНИЦЯ
КЗ ЛОР «Львівський коледж
декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша»
(м. Львів, вул. Снопківська, 47)
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАНЯТТЯ
Модератор: Почеква Андрій Іванович, викладач КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша», аспірант Львівської національної академії мистецтв, художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії
1000–1030
ВИКОРИСТАННЯ «СУХОЇ МЕТОДИ» ДЛЯ ТРАНСФЕРУ РІЗНОЧАСОВОГО СТАНКОВОГО МАЛЯРСТВА З ОДНІЄЇ ОСНОВИ
Радомська В.Р.,
старший викладач кафедри дизайну та основ архітектури Інституту архітектури Національного університету «Львівська політехніка», художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії
м. Львів
1030–1100
СПОСІБ РЕСТАВРАЦІЇ БАГАТОШАРОВОГО ЖИВОПИСУ
Терехов М.О.,
викладач кафедри реставрації станкового та монументального живопису Харківської академії дизайну та мистецтв
м. Харків
1100–1130
РОЗШАРУВАННЯ ІКОНИ «SANTA MARIA MAGGIORE» XIX ст. З ІКОНИ «БОГОРОДИЦЯ ОДИГІТРІЯ» XVI ст. З КОЛЕКЦІЇ МОНАСТИРЯ МОНАХІВ СТУДИТІВ
Толочко М.М.,
викладач КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша»
м. Львів
1130–1200
РОЗШАРУВАННЯ ОКРЕМИХ ШАРІВ ФАРБОВОГО ШАРУ ТА ЛЕВКАСУ ІКОНИ «ВВЕДЕННЯ В ХРАМ ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ» II ПОЛ. XIX ст. З ПОВЕРХНІ ІКОНИ «СВ. ОНУФРІЙ ПУСТЕЛЬНИК» КІН. XVII ст.
Ющук Т.А.,
художник-реставратор Львівської філії Національного науково-дослідного реставраційного центру України
м. Львів
1200–1230
ПРИКЛАДИ ЗАСТОСУВАНЯ ТРАДИЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ РОЗШАРУВАННЯ РІЗНОЧАСОВОГО ЖИВОПИСУ, РОЗРОБЛЕНОЇ ФАХІВЦЯМИ ДержНДІР (МОСКВА, РФ)
Волощук Г.Г.,
художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії науково-дослідного відділу реставрації творів станкового темперного живопису Національного науково-дослідного реставраційного центру України
м. Київ
1230–1400
Перерва
ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ
1400–1630
ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ З РОЗШАРУВАННЯ ЖИВОПИСУ ТА ПЕРЕНЕСЕННЯ НА НОВУ ОСНОВУ
Почеква А.І.,
викладач КЗ ЛОР «Львівський коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша», аспірант Львівської національної академії мистецтв, художник-реставратор станкового темперного живопису вищої кваліфікаційної категорії
м. Львів
8 ГРУДНЯ, СУБОТА
Виїзне засідання в м. Глиняни, с. Унів
Церква Святоуспенської Унівської лаври
800–1600
ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ ЗРАЗКАМИ РОБІТ З РОЗШАРУВАННЯ РІЗНОЧАСОВОГО ЖИВОПИСУ