Французький вуличний художник Крістіан Гемі, відомий під псевдонімом С215, як і британський андерграундний художник Бенксі та італійський художник Сальваторе Бенінтенде, відомий під псевдонімом TVBOY, у портретах, виконаних в графіті, уславив стійкість українців, які виявляють мужність і силу у противазі смертельній зброї росії на зруйнованих будівлях Житомира, Києва, Львова та Київщини.
Крістіан Гемі за допомогою малюнків та виставок постійно привертає увагу світу до жахіття, що принесла війна в нашій країні.
Відомо, що на початку березня 2022 року, коли світ разом з українцями переживав шок першого місяця широкомасштабного вторгнення російських військ, Крістіан Гемі намалював стінопис у Парижі з маленькою українкою.
Художник уперше відвідав Україну в березні 2022 року та створив у різних містах України низку стінописів на українську тематику. На одній зі своїх робіт художник навіть відобразив свого сина Габіна у вишиванці (м. Київ).
Під час другого візиту до України (24.04.2023) Крістіан Гемі створив на Київщині нові стінописи. На одному з об’єктів з’явилося зображення української поетеси Лесі Українки на зруйнованому будинку в Бородянці. Фото своєї роботи художник підписав словами письменниці з вірша «Надія», написаний ще в юності, у 1880 році в Луцьку.
На руїнах іншої будівлі зображена закохана пара літнього віку. У цілому в смт Бородянка Бучанського р-ну Київської області C215 створив шість портретів у техніці графіті, а саме: два «Портрети Лесі Ураїнки», «Портрет Да Вінчі», «Портрет Любові Панченко», «Поцілунок» та «Українська дівчинка». Крістіана Гемі надихають фрагменти будинків, старі поштові скриньки, електричні стовпи. Він не раз зізнавався в інтерв’ю, що його мистецтво — контекстне, а роботи виконані з великою повагою до міст, де він залишив їх на згадку.
Завдячуючи художнику потворні руїни перетворились тепер на артоб’єкти.
На прохання Департаменту культури та туризму Київської обласної державної адміністрації художники-реставратори Національного науково-дослідного реставраційного центру України обстежили стан графіті.
За результатами комплексного обстеження фахівці дійшли висновку, що графіті виконані стійкими спеціальними фарбами з високими показниками адгезії, щільності й стійкості проти механічних пошкоджень, які витримують ультрафіолетове випромінювання, адаптовані до змін погодних умов, перебувають у задовільному стані. Подальша доля існування стінописів залежить тільки від рішення органів місцевої влади та громадськості. Збереження цілісності основ є головною умовою в питанні подальшого існування творів.
Відрядження відбулося за сприяння міжнародної компанії UBER.