Фахівці Національного науково-дослідного реставраційного центру України провели комплексну роботу в Музеї мистецтв Кіровоградської обласної ради (м. Кропивницький). Здійснили обстеження стану збереженості та провели невідкладні консерваційно-реставраційні заходи щодо музейних предметів різних груп зберігання.
Художники-реставратори науково-дослідних відділів реставрації творів темперного та олійного живопису реставрували ікону «Трійця», 1869 р. та 11 картин. Зокрема, Віта Коротких у нижній частині ікони видалила старі закріплювальні заклейки з різбляного золоченого тла, надалі здійснила складне локальне укріплення паволоки, левкасу з основою.
Володимир Папушенко, завідувач науково-дослідного відділу реставрації творів олійного живопису, та Ірина Сапєгіна, художник-реставратор вищої категорії реставрували живописні полотна. На картині «Українська кераміка» Я.П. Калашніка, 1961 р. звели прориви основи та закріпили розшарування фарбового шару. На полотні П.О. Свєдомського «Юродивий», 1883 р. виконали коригування старих реставраційних тонувань, що з часом потемніли і пожухли. Покрили тонким шаром лаку. На «Портреті чоловіка в оксамитовому халаті» невідомого художника, І пол.. ХІХ ст. здійснили потоншення та вирівнювання старого пожовтілого та нерівномірно нанесеного шару лаку.
На інших роботах: «Сосновий ліс» художників А.Н. Шильдера, І.І. Шишкіна, Ю.Ю.Клевера, 1883–1894 рр., «Портрет жінки в коричневій сукні» О. Гофмана, 1887 р., «Гімназистка» Ф.С. Козачинського, 1910 р., «Морозівський вуглерозріз вночі» О. Федорова, 1976 р., «Гребля Кременчуцької ГЕС» В.О. Федорова, 1976 р., «Шлях через село Красносілля» М.Г. Бондаренка, 1974 р., «Сім’я» М.І. Гуляєва, 1968–1972 рр., «Армієць» М.Г. Бондаренка, 1974 р. –поетапно провели знепилення лицевої та зворотної сторони полотен, здійснили локальне укріплення ґрунту та фарбового шару, усунули деформації полотен (основи), підвели реставраційний ґрунт, тонували місця втрат живопису та вкрили захисним шаром лаку.
По завершенню роботи картини заграли новими фарбами. Відреставровані музейні експонати набули експозиційного вигляду.
Олександр Орищак, художник-реставратор науково-дослідного відділу реставрації творів з металу обстежував настільний семисвічник з розп’яттям, ХІХ ст., три потири, кін. ХІХ – поч. ХХ ст., сосуд для причащання єлеєм, І пол. ХХ ст., восьмикінцевий хрест з розп’яттям, поч. ХХ ст., три скульптури «Скачки з перепонами» Є.О. Лансере, 1882 р., «Флора» В.В. Самійленка, кін. ХХ ст. та «Салават Юлаєв на коні» О.І. Панова, ІІ пол. ХХ ст.
Художники-реставратори науково-дослідного відділу реставрації меблів та етнографічних предметів з дерева Любомир Арістархов та Сергій Голуб обстежили шафу з геометричним різьбленням, яку, імовірно, використовували як буфет; центральні дверцята (збереглися отвори від кріплень) замінили на інші зі скляними вставками, а на полицях залишилися сліди від ніжок посуду. Усередині зберігся наклеєний клаптик радянської газети за 1965 рік.
Реставратори визначили перелік превентивно-консерваційних заходів, які необхідно здійснити на базі музею.
Окрім того, художники-реставратори дали інтерв’ю телеканалу «Суспільне Кропивницький» стосовно здійснених заходів.
Фахівці Реставраційного центру також надали консультативно-методичну допомогу щодо умов зберігання музейних експонатів.