У Львівській філії ННДРЦУ триває реставрація ікон з іконостаса церкви Успіння Богородиці селища міського типу Славське Львівської області авторства відомого українського художника – монументаліста та іконописця початку – першої половини ХХ ст. Модеста Сосенка (1875–1920). Ікони створенні в 1911 р. в стилі так званої «української сецесії».
Перший етап роботи передбачає реставрацію шести ікон апостольського ряду, які в радянські часи були повністю перемальовані шарами олійної фарби, живописом низької мистецької якості по контурах авторського малярства, що зберігало загальні риси зображуваних апостолів, проте повністю спотворювало колористику та деталізацію зображень.
Триває процес усунення шарів перемалювань з авторського темперно-олійного живопису Модеста Сосенка початку ХХ ст. з подальшим видаленням забруднень з авторського шару живопису та потоншенням авторської лакової плівки на ділянках, де вона збережена.
Модест Сосенко (1875–1920) – український художник, який своєю діяльністю доклався до відродження національного мистецтва на початку ХХ ст. Завдяки сприянню митрополита Андрея Шептицького після закінчення Краківської школи образотворчих мистецтв М. Сосенко продовжив навчання в мистецьких академіях Мюнхена та Парижа. Найважливіший внесок митця в історію української культури – це праця в галузі монументального і станкового сакрального мистецтва, де він виявив себе як новатор. Упродовж 1906–1913 років М. Сосенко виконав розписи та іконостаси в понад десяти храмах Галичини, у яких першим випрацював і утвердив своєрідний авторський стиль, що синтезує візантійські традиції, західноєвропейські здобутки й багату національну орнаментику.
1. Загальний вигляд до реставрації
2.Загальний вигляд у процесі реставрації
3. Фрагмент до реставрації
4. Фрагмент у процесі реставрації
5. Фрагмент у процесі реставрації
6. Загальний вигляд до реставрації
7. Фрагмент до реставрації
8. Фрагмент до реставрації
9. Загальний вигляд до реставрації
10.Фрагмент в процесі реставрації
11. Загальний вигляд до реставрації
12. Фрагмент у процесі реставрації
13. Фрагмент у процесі реставрації