І поки тривали продуктивні зустрічі «у високих кабінетах», фахівці Львівської та Харківської філій Національного науково-дослідного реставраційного центру України, а також науково-дослідного відділу реставрації творів з тканини та шкіри (м. Київ) проводили комплексну роботу в Музеї «Дрогобиччина».
Художники-реставратори Львівської філії Наталія Білостоцька, Марія Берко, Ольга Зінчук та Іван Карпа під керівництвом завідувача науково-дослідного реставраційного відділу Мирослави Білецької-Зварич здійснили обстеження стану збереженості музейних предметів (ікон, олійного живопису на полотні, дерев’яної поліхромної скульптури) і консерваційні заходи щодо великоформатних олійних робіт на полотні XIX cт. «Гра в кості» (копія з роботи Б. Е. Мурільйо) та «Сон амура» невідомого автора.
Керівник відділу наукових досліджень Львівської філії міколог та кліматолог Олександра Павленко провела кліматологічне й мікологічне обстеження експозиційних і фондових приміщень музею та окремих експонатів (стан температурно-вологісного режиму, режим освітлення, опалення і т. ін.), здійснила мікологічні дослідження музейних предметів та забір проб повітря в експозиційних і фондових приміщеннях задля виявлення спор міцеліальних грибів, їх класифікації та вироблення загальних рекомендацій щодо температурно-вологісного режиму музею та збереження його колекції.
Фахівці з реставрації тканини та шкіри художники-реставратори Олександра Загоруйко (Харківська філія) та Олена Кіслих (ННДРЦУ, м. Київ) обстежили музейну колекцію народного одягу для визначення потреби у його консервації та реставрації.
Указані роботи проходили в межах реалізації міжнародного проєкту з підтримки ННДРЦУ в партнерстві з Міжнародним альянсом із захисту культурної спадщини в зонах конфлікту ALIPH (Швейцарія), Смітсонівським інститутом (США) та компанією UBER Technologies, Inc. (США).